2011. november 23., szerda

Triumph Miss Sexy & Crazy melltartó 85D - Jelenlegi ára: 3 800 Ft

Testszínű külső pántos, variálható pántos szivacsos előformázott melltartó. D kosár, 85-ös méret.
A melltartó normál, illetve nyakba akasztós vállpánttal is hordható, valamint keresztezni is lehet a hátrészen, valamint levehető.
Az első kép illusztráció, illetve ugyanaz a modell, csak más színben. Én TESTSZÍNŰ melltartót árulok, amit a többi kép mutat.
Vadonat új, sosem hordtam, csak felpróbáltam. Ajándék volt és nekem sajnos nem jó. Még minden cimkéje is megvan, csak épp levágtam róla.
Eredeti ára 5. 690 Ft, én akciósan kaptam 4. 990 Ft-ért, most a tiéd lehet 3. 800 + postáért.
Súlya csomagolás nélkül: 90 g
Bármilyen további kérdésre szívesen válaszolok!     
Simán csak a vevő kérésére postázok, de ezekért semmilyen felelősséget nem vállalok !
Ha van időd, nézd meg a többi aukciómat is!
Köszönöm, hogy benéztél!  



Jelenlegi ára: 3 800 Ft

Az aukció vége: 2011-11-26 09:59
. Triumph Miss Sexy & Crazy melltartó 85D - Jelenlegi ára: 3 800 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése