2011. június 25., szombat

14 darabos 80- 104-ig nadrágcsomag - Jelenlegi ára: 1 Ft

Jó állapotú nadrágok 
Sem kitérdelve,   se  lyuk nincs egyiken sem.     Illetve van 2 kivétel : a 80-as melegítő picit kopott, azon már nem látszanak a feliratok és az egyik  térdén van egy minimális horzsolás, és a 92-es Next kord kicsit kopott  a de ezen kívül jó állapotban van mind és ez a kettő is hordható még bőven.
80-as:
1  melegítő ( címke szerint 86-os de szerintem kisebb)  Belső lábhossz: 29 cm, derék:   21
Rocco  Jeans  hosszú farmer, belső lábhossz: 29 , derék: 22 cm.
1 db farmersort
1 db piros térdnadrág (címke szerint ez is 86-os, de szerintem kisebb: -)
86-os :
1 db H & M  farmer sort
1 kék és egy narancs térdnadrág (egyik Esprit)
92-es
1 db Next térd- ez kicsit kopottabb, ebből én csináltam térdnadrágot, eredetileg hosszú volt
1 db kockás rövidnadrág
1 db Kenguru Gold térd
98-as
2 db térdnadrág
104-es
1 tarka sort
1  rövidnadrág
Próbáltam méretenként külön szedni, de szerintem elég sokáig jók ezek a nadrágok, miután előbb utóbb lekerül a pelus.   Nekünk sokáig jó volt mind. Ha  bármi kérdésed van írj.
Postázom, vagy személyes átvétel: Dunaharaszti, kispesti Európark környéke, esetleg Soroksári Sportcsarnok.



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-07-01 15:13
. 14 darabos 80- 104-ig nadrágcsomag - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése